Akdeniz Üniversitesi

İdari Birimler

Hakkımızda

Akdeniz Üniversitesi Hastanesi Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü amacı hastanenin kurum içi ve kurum dışı iletişim stratejisinin belirlenmesi ve kurum kimliğinin hem ulusal hem de uluslararası alanda tanıtıcı ve geliştirici çalışmalara hız vermektir.

Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü, gelişen kurumsal yapının gereksinimleri doğrultusunda, sürekli kendini yenileyerek faaliyetlerini sürdürmektedir. Hastane çalışanları ve hastalara yönelik hizmetlerde karşılaşılan sorunların tespit edilmesi, halkla ilişkiler ve hasta memnuniyeti faaliyetlerinin koordinasyonunun sağlanması, sosyal etkinliklerin düzenlenmesi, danışma ve santral hizmetlerinin yürütülmesi, hastanenin tanıtımının yapılması temel görev alanıdır. Hastane Telefon rehberinin güncellenmesi, hastanenin iç haberleşmesinin sağlanması, kültürel etkinliklerin duyurulması ve hastanenin iç ve dış mekanlarının, yeni açılan ve taşınan bölümlerinin yönlendirme işlemlerinin yapılması ve hastanemizde incelemelerde bulunmak isteyen yerli ve yabancı gruplara hastanenin gezdirilmesi sağlanır. Hastane yönetimi tarafından hastanenin kullanım özelikleri belirlenerek hastalara yönelik Hasta Rehberi ve Hasta El Kitabı hazırlanır.

Halkla İlişkiler her gün değişen ve büyümekte olan kurumumuzda hastalarımıza en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarını sürdürmekte ve genel olarak kuruluş için halkın güven ve desteğini sağlamak amacı gütmektedir. Bu amaçla hastanemizde Halkla İlişkiler ve Hasta İletişim Birimi birbirine bağlı olarak hizmet vermektedir. Halkla İlişkiler Bölümü olarak Hastanemizden hizmet alan hasta ve hasta yakınlarının Hastanemizden sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir şekilde ayrılmaları bizim birinci derecede görevimizdir.